Æntligen helg!

Nu har ju jag førvisso arbetat både lørdag och søndag, men det ær på något sætt ændå skønt med helg! Ær ordentigt trøtt och sliten efter en vecka med en natt på jobbet, en natt hemma och så två nætter till på jobbet. Så i fredags var det gott att sitta i soffan framfør Midsomer Murders, efter en skøn promenad ner till hamnen!

Lørdagseftermiddagen ægnades bland annat åt att få upp jættesnygga gardiner i vårt enorma vardagsrum! En klar førbættring. Fick dessutom besked om att vår sæng kommer måndag eftermiddag, så nu børjar det likna ett hem på riktigt.

På kvællen promenerade vi ner till centrum och såg The Simpsons Movie!



Det var på ganska lagom nivå før två trøtta filurer...många skratt och applåder blev det! Spiderpig, spiderpig...

Nåvæl, om några timmar ær det dags att gå hem och njuta av att vara ledig imorgon.
Kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Grattis till den nya lægeheten. Hoppas att ni verkligen trivs dær uppe.
kram Heidi

2007-07-29 @ 21:35:18
Postat av: Emma Tolf

hej!
Va skönt och fräscht det låter med en ny lya! i Min kan man tro att jag är nyinflyttad, har köpt lite nya möbler i helgen som jag bygger ihop för här finns ju ikea you know!tvbänken blev otroligt fin enligt mig så nu väntar jag på att jag ska känna glädje i att sätta ihop soffbordet:)bra ide med grillfest! ska tänka ut nåt mumsigt att bidra med. Kram

2007-07-30 @ 11:42:04
Postat av: Elin

Hellojsan! SKönt att ni börjar få ordning, och att sängen kommer snart! Blir ju bara bättre och bättre!! :) Hoppas vädret är bättre hos än hos oss, men jag ska snart iväg och träna tänkte jag! Mitt gymkort gäller även här nere så kan utnyttja det nu! :) Ha det gott! Kram

2007-07-30 @ 13:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0