Keiservarden

Keiservarden

Kommentarer
Postat av: Elin

ååå, vad fina ni är.. :) Härlig utsikt på alla bilderna! Ni omger er verkligen med vacker natur! :)
Kram igen!

2007-05-19 @ 13:06:53
Postat av: Niels

Stackare som måste använda mössa ;) (jajaja, jag är bara avundsjuk)

Postat av: Lukas

Fan va du skall spamma då!!
Tyckte det var alldeles nyss jag fick mailet med adress osv "titta här jag har tom skaffat blogg etc".
Så kommer man hit nu och hittar några A4 med text! Får ta och återkomma imorgon och läsa lite mer, gick ju o la mig 4-halv 5 både fredag och lördag så funderar på att kanske gå och sova lite nu så man överlever morgondagen också..! Ha de! kram lukas

2007-05-21 @ 00:01:10
URL: http://blogg.passagen.se/sneo
Postat av: Lukas

(men ja, bilderna var väldigt fina!)

2007-05-21 @ 00:02:06
URL: http://blogg.passagen.se/sneo
Postat av: Linnéa

Vilka fina bilder! Ni är jättefina tillsammans! Det låter som att ni verkligen upplever Norge med allt vad det innebär. Det låter mysigt! Du kanske får investera i en folkdräkt/bonad..=) Ha en bra dag! Här är för övrigt ca 30 grader- svettigt! Kram på dig!

2007-05-22 @ 06:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0