Snart midnattssol

Det är alltid lika roligt att titta in här och se vilka som läst den här gången! Tack för alla snälla kommentarer. Som svar på frågan om hur det går med norskan kan jag säga att jag kände viss framgång på det fältet idag! Behövde bara fråga ett par gånger. Det var lite värre förra veckan, inte blev det ju bättre av att jag var så trött av allt det nya! Ibland kändes det som att de lika gärna kunde pratat kinesiska.

Natt mellan torsdag och fredag jobbar jag min första natt någonsin...sänd en tanke till mig innan ni somnar! De arbetar tre-skift här, så kommer jobba ett par nätter då och då. Får hoppas att jag klarar att hålla mig vaken! Vad gäller att sova på dagen så är det ju ingen större skillnad mot att sova på natten, eftersom det är lika ljust här dygnet runt nu mer eller mindre. Solen går ner 00:17 och går upp igen 01:42 enligt dagens tidning. Det är väldigt fascinerande faktiskt! På något sätt är det lite svårt för kroppen att få det att gå ihop, att det faktiskt är mitt i natten trots att det är ljust ute.

Dax att sluta.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej! Oj är fåglarna vakna hela natten då eller? Hoppas ni har bra rullgardiner/persienner så ni i alla fall kan somna till fågelkvittret..hihi det är en väldigt skillnad mot här för här blir det kolsvart halv tio. =) Men man sover gott! Kram på dig!

2007-05-30 @ 12:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0