16 km = 1,6 mil = 10 miles = ganska långt faktiskt!

Yes, återigen har jag slagit mitt personliga rekord och sprungit längre än jag någonsin gjort tidigare!
I lördags vaknade jag på eftermiddagen efter nattarbete, fick i mig middag och kaffe, såg ett par Desperate Housewives avsnitt och sen var det dags! Ut och nöta asfalt i kvällssolen. Det blev en otroligt skön runda! Vi tog det lugnt, kopplade av och njöt av utsikten över Saltfjorden och bort mot Börvasstinderne. Visst var jag trött i benen mot slutet men det kändes stort sett väldigt bra! Väl hemma var det bara att stretcha, äta, duscha och gå till jobbet. Var rätt sliten under natten kan jag ju erkänna.

I torsdags var vi hos våra nya hyresvärdar och skrev kontrakt! Så nu är det projektet rott i hamn. Ute i Vestbyen ska vi bo, mitt emellan flygplatsen och havet! Gångavstånd om man ska ut och resa alltså, och bara ett par kvarter ner till stranden och beachvolleyplanen i Breivika. Lägenheten vi bor i nu är uppsagd och den 1:e juni går flyttlasset. Det känns bra!

Våren är här på riktigt nu och idag var det faktiskt 12 grader varmt! Vi fyllde en termos med kaffe och tog eftermiddagsfikat uppe på Rönviksfjellet med strålande utsikt. Än så länge är det bara knoppar på träd och buskar men nu går det fort!

Det var nog allt för den här gången!
Allt gott,
Maria

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra kämpat med träningen - visst är det kul att slå personbästa! Så nu kommer vi få bo i er nya lya när vi kommer denna gången oxå! =)

KRAM

2008-04-28 @ 20:14:04
Postat av: Andreas

Ni tränar, det är ju fusk.
Jag gick från tåget till jobbet igår... 18 minuter!
Nu ska jag vila mig i form ...

2008-04-30 @ 21:05:33
Postat av: Maria

Hehe, ja vi fuskar litegrann sådär...sorry! :)
Ja nu får ni komma när vi är nyinflyttade igen, så himla typiskt, men nu har vi ju ett bohag som vi flyttar med oss så förhoppningsvis ska det inte märkas så mycket att vi precis flyttat!

2008-04-30 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0