4x400 m

Ojoj, igår var det dags att sätta igång med träningsprogrammet! Intervallträning, 4x400 meter. Nu blev det inte riktigt så, utan vi sprang snarare 4x? meter...men förmodligen någonstans mellan 400 och 500 meter! Jag hade mätt upp så fint på Google Maps, men verkligheten ser ju som bekant aldrig ut som kartan så det var lite svårt att veta mellan vilka punkter jag egentligen hade mätt när vi väl var på plats!

Och hur gick det då? Ja, det var skitjobbigt helt enkelt! Jag flåsade och flåsade och flåsade...men sprang gjorde jag iallafall så nu ska det väl bli lite ordning på den här konditionen! Ser fram emot att orka lite bättre och springa lite snabbare.

Det bästa med hela rundan, ja med hela dagen faktiskt, var att det var fullt av tussilagos i vägkanten! Våren är här! Så nu ska jag ut på en promenad i solen.
Allt gott!

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra bra Maria! Kämpa på!!! =) SVårt det där när man mäter rundor och sen inte ritkigt vet hur/var man mätte, vissa är lite svåra att se på! Tips på fler mätställen: www.iform.se och www.mapmyrun.com
där brukar man se ganska bra tycker jag. Använder nästan bara iform nu, för där kan man växla mellan flygfoto, och "vanlig" karta... :) Kram kram

2008-04-10 @ 20:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0