Ledig dag!

Oj vad skönt det var att vara ledig idag. Tre dagvakter i rad, låter kanske inte så mycket för er som jobbar vanlig mån-fre men det är mycket när man jobbar treskift! Nu har jag varit ledig idag och så går jag på natt imorgon, jobbar natt fre-lör-sön. Så det blir inte så mycket äventyr i helgen, men vi har pratat om att gå på bio på lördag och se den nya Batman-filmen.

På måndag kommer Richards syster Jennie och hennes sambo Tobias upp på besök, det ska bli jättekul! Vi får se vad vi ska hitta på, förhoppningsvis blir vädret bra så att Nordland visar sig från sin vackraste sida men det viktigaste är ju att vi får ses.

Igår på jobbet fick jag tips av en kollega om en som kan hjälpa mig med min onda höft: en manuellterapeut! Visst låter det märkligt? Men det är helt på riktigt. Det är tydligen en vidareutbildning för sjukgymnaster, med kiropraktisk inriktning. Ringde idag och försökte boka en tid men det var inte så lätt så här i semestertider så jag skulle höra av mig igen på måndag. Ska bli väldigt spännande att se vad han/hon har att säga!

Nåja. Nu är visst klockan sent igen. Passar på att önska trevlig helg!
Och brödet blev förresten jättegott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0