Mmmm...fredag...äntligen...

Jepp, här sitter jag och jäser i soffan väldigt nöjd med livet! Richard väntade på mig utanför sjukhuset när jag var klar på jobbet och så gick vi ner till Peppe`s där det blev vitlöksbröd, pizza och rödvin...mmm... När vi kom hem slocknade vi som småbarn och nu är vi laddade för helgen! Om ett par timmar landar mamma och brorsan här och det ska bli så kul! Vädret ska bli ganska OK i helgen ser det ut som trevligt nog. Vi ska åka till Saltstraumen och Sandhornöya, och kanske blir det lite kantarell- och blåbärsjakt!

Det är ju lite skiftbyte i gästrummet nu, för igår kväll åkte Jennie och Tobias hem efter några nordnorska dagar! De har hunnit med både topptur, Saltstraumenfiske och Svartisenbesök. Det var väldigt trevligt att ha dem här!

Nä, nu är det dags att gå till affären och fylla på förråden. Önskar en riktigt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Hansson

Hej hopp! Åh vad mysigt med Sverigebesök! Det var det bästa jag visste när jag bodde utomlands. =) Jag svarar lite längre på ditt sms här - jag trivs kanonbra på jobbet! Känns helt rätt men mycket jobb! Tar emot min första riktiga klass på måndag och jag ska följa dem i tre år. Känns jättekul! Vi hade en rolig kick off i Stockholm förra veckan men oj vad mycket att lära sig om företaget JENSEN. Ska bli skönt att dra igång och se hur vardagen kommer att vara. Nu ikväll ska jag träffa Hanna, Jeanette och Sandra för att dricka öl på Kulturkalaset..kolla lite folk. Ha nu en underbar helg med din familj! Hur har du det nu med vikariat förresten? Förlängs det hela tiden eller?



Kramar Linnéa

2008-08-16 @ 18:58:48
Postat av: Elin

Härligt med massa besök ju! Även om de kommer väldigt tätt! :) Hemkommen nu från Finspång och en grymt kul resa, kommer uppdatera mer om den idag, hoppas jag! :)



Vi hörs,



Kram Elin

2008-08-17 @ 10:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0