Sjukgymnastbesök

Yes, idag har jag och min onda höft varit hos sjukgymnasten. En väldigt trevlig svensk sjukgymnast faktiskt! Hon ställde en massa frågor som inte alltid var så lätta att svara på (det är inte så lätt att beskriva hur det gör ont!) och klämde hon och sträckte och böjde och drog i mitt ben och min höft. En inflammation i en sena kom hon fram till, och det kändes riktigt bra att få reda på vad det är som spökar! Jag fick lite skäll för att jag inte kommit tidigare och skämdes lite...jag var ju rätt slarvig de första veckorna, tog det inte lugnt som jag borde ha gjort. Så dum man är! Nåja, gjort är gjort. Jag fick ett par olika stretchövningar att göra hemma och så ska jag tillbaka nästa vecka. Då ska jag få akupunktur, med ström i nålarna och grejer! Ska bli väldigt spännande. Och smärtsamt låter det som. Men bara hon får ordning på mig så att jag kan börja träna igen så är jag nöjd och glad!

Annars har vi haft en lugn eftermiddag. Vi fick paket från Clas Ohlson med en massa grejer vi beställt, det var rena julafton här hemma! Och så har vi sovit en stund, jag ska jobba inatt så jag tar varje chans till lite vila.

Trevlig onsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att övningarna hjälper nu, och sen får du berätta hur det var med Akupunktur! :)



2008-08-31 @ 10:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0