En kul kväll

Onsdagskvällen tillbringades tillsammans med några goa kollegor som önskade mig lycka till vidare genom att ta mig ut på byn där det blev mumsiga tapas, rödvin och en massa skratt! När jag dök upp på resturangen så sjöng de "Ja må du leva" och norska motsvarigheten "Hurra for deg" vilket ledde till att jag fick en gratis drink, och att en manskör som åt julbord på samma resturang ställde sig upp och sjöng för mig! :) En sån kväll...hade så trevligt! Imorgon ska jag avtackas lite mer "officiellt" på jobbet, så dagen idag ska ägnas åt att baka chokladtårtor. Ja, hade egentligen tänkt att jag så här mitt på dagen redan skulle ha kommit en bit på vägen gällande det, men men...ska snart sätta igång! Ikväll ska vi även köra vår gästsäng till Fretex (Myrorna), den har vi inte plats för i vårt nya hem utan gäster som kommer får klara sig med de ihopfällbara resesängarna. Och så ska vi köpa flyttlådor, frågan är bara hur många...

Trevlig torsdag önskar jag, nu ska jag baka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0