Fyra årstider på en dag (nästan)

Idag har det varit det mesta av väder här i Bodö....på förmiddagen regnade och haglade det. När jag gick ner till stan var det strålande sol och vårvärme. Och nu snöar det i full fart! Jaja, så är det när man bor vid havet norr om polcirkeln!
Den här helgen är min natt-jobbhelg, vilket innebär att jag jobbar tre nätter med start ikväll och stopp måndag morgon. Så idag kämpar jag för att vara ledig, det blir lätt att man går och är trött i förväg liksom. Vilket ju är ganska onödigt. Men jag har städat lite, varit och fikat med Line och handlat lite nya fotoramar. Så är ganska nöjd! Nu ska jag ordna lite middag tills Richard kommer hem. Så ska vi ha en mysig fredagskväll utan att bry oss om att jag ska till jobbet framåt 23-tiden!

Önskar alla en riktigt skön helg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Kul att läsa om någon annan som tagit sig ur sahlgrenskas klor!! Själv har jag slagit mig fri för att åka till saudiarabien, vilket jag kommer att göra om drygt en månad! har redan funderat på samma sak som du, vill man verkligen tillbaka dit sen och gå ner x antal tusenlappar i lön???

nåja... ville bara skriva en rad!
ha de bra

2008-02-23 @ 11:25:04
URL: http://missabaya.blogg.se
Postat av: Malin

Hej igen!

Jasså, där ser man! Du har också varit inne på att åka dit. Det var en ren slump för mig, hittade annonsen när jag städade en dag... så tänkte jag att jag ringer väl och kollar. på den vägen är det... Men du verkar ju också vara på ett äventyr.

Men om jag fattat det rätt så åker du inte med något rekryteringsbolag, utan du åker själv? Jag blev lite nyfiken, kanske något att utforska efter saudi! hur länge har ni varit där?

Ha en bra söndag!
/Malin

2008-02-24 @ 11:22:53
URL: http://missabaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0