Kabel-tv del 3...mm

Nu undrar ni väl hur jag omöjligt kan ha något mer att säga om kabel-tv:n, men faktum är att denna fars inte är över ännu! Och var ska jag annars älta, om inte här? :) Nu ska ni få höra: strax efter vi kom hem från Sverige, slutade vår dekoder fungera! Det är en ganska dyr fin historia, med inbyggd hårddisk osv. Och bara lite drygt en månad gammal slutar den alltså fungera. När RIchard ringde till kundtjänst och beskrev problemet (den hänger sig i uppstarten) svarade de utan vidare att de skulle skicka en ny!? Så nu ligger en ny dekoder och väntar på oss på postkontoret, och vi ska skicka tillbaka den andra. Vad händer med den, undrar mitt miljömedvetna hjärta? Kastar de den på soptippen? Jaja...

Här hemma är det annars en lugn onsdags-kväll. Vår julgran står kvar i sitt hörn, numera utan prydnader och snart utan barr! Kanske kan vi få till att släpa ut den till helgen? Vår nya diskmaskin går som en klocka, gör så gärna rent all tråkig disk och är utan tvekan en kalas-investering!

Jag har jobbat natt och är som vanligt lite små-bakis. Richard är på Kafka och fikar med några kollegor - här hemma står frys-pizzan i ugnen och jag ser fram emot en kväll med andra boken i Millennium-trilogin! Inte så dumt.

Så, mysig onsdagskväll önskar jag!

Kommentarer
Postat av: Palsternackan

Hej! Lyckosta Dig som bara är i andra boken, massa spännande läsning kvar!!
Ha det Gott!

2008-01-18 @ 08:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0