This is it!

Ja, här är en rapport direkt från Tromsö! Själva resan ska jag berätta mer om en annan dag, för just nu är det bara en sak i skallen: 21 km. Det är nu exakt två timmar och fem minuter tills starten går. Det är då det kommer att visa sig om vårens träning och uppladdning har gjort sitt! Jag är ganska nervös vid det här laget...det är ju faktiskt min första halvmara, till skillnad från de andra i gänget som sprungit flera var. Richard gör oss tyvärr inte sällskap, han var ju ordentligt sjuk i influensa i veckan och är fortfarande inte helt frisk. Det känns riktigt, riktigt trist efter alla timmar vi lagt ner. Men, han får stå vid mållinjen och heja på oss, och jag kommer springa för att göra honom stolt! Och mig själv förstås.
Det har varit fint väder här idag ända tills för ett par timmar sedan, då kom det en ordentlig åskskur. Men nu ser det faktiskt ut att klarna upp igen, så vi hoppas få se midnattssolen när vi springer senare!

Återkommer med resultat och mer om vår fina resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0