Aj aj aj!

Ja, akupunkturen igår var definitivt mer smärtsam än sist! Man får bara hoppas på att det gör mer nytta när det gör ont...eller nåt...nåja! Det var framförallt en nål som satt mitt på låret som gjorde ohyggligt ont när hon vred på den, den satt väl mitt i en nerv förmodligen för det gjorde ont i hela låret! Så lyckades jag gasa på lite väl hastigt på strömmen vid ett tillfälle varpå det stack till i alla nålarna som tusan och hela jag ryckte till innan jag lyckades trycka på rätt knapp för att lugna ner strömmen! Var ganska glad att sjukgymnasten hade gått ut en sväng precis då... :)
Så ska jag minsann få komma igång och börja röra på mig lite nu. En halvtimme promenad om dagen så länge jag inte får ont. Hurra! Första steget mot att kunna träna ordentligt igen. Och så gjorde hon en liten förändring på de dagliga övningarna, och så fick jag ny tid på måndag. Sakta men säkert går det framåt.

För den som inte är skadad utan kan springa hur mycket de vill kommer här lite motivation jag hittade på Runner´s World!
http://www.runnersworld.com/article/0,7120,s6-243-297--11733-1-1X2X3-4,00.html
101 kicks in the butt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0