Utmaning 2!

Elin hade en till utmaning på sin blogg som jag tyckte var kul att läsa! Så här kommer den, och alla som också vill ha den på sin blogg kan känna sig utmanade! :)

Hur träffades ni?
Tack vare min kusin, som Richard pluggade tillsammans med. Första gången vi sågs var hemma hos henne på födelsedagsfest flera år innan vi blev tillsammans, men så träffades vi på hennes inflyttningsfest i juni 2006 och det var då det sa klick på riktigt!

Är ni förlovade?
Ja! Sedan drygt ett halvår.

Bor ni ihop?
Mm, vi hade väl varit tillsammans i ett halvår ungefär när vi tröttnade på att åka spårvagn hela tiden och Richard flyttade in hos mig!

Har ni barn?
Inte än!

Har någon av er körkort?Isåfall, vem kör bäst?
Vi har körkort bägge två. Jag tycker jag kör bäst, men jag är inte säker på att Richard håller med! :) Han är iaf grym på stadskörning i Göteborg, och på våra långresor är det han som kör mest.

Kommer du ihåg er första kyss?

I Brunnsparken, när vår första date gick mot sitt slut!

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Detta minns jag faktiskt inte trist nog, men jag tror att det var Richard!

Vem är äldst?
Richard

Vilka stjärntecken är ni?
Vi är tvillingar bägge två.

Vem fyller först på året?
Jag, tio dagar före Richard...

Vem är längst?
Richard

Vem sjunger bäst?
Jag har mest vana men när Richard sjunger för mig tycker jag det är vackrast i världen :)

Håller ni i handen på stan?
Oftast ja!

Kände ni varann innan ni blev ihop?
Nä, det kan jag nog inte påstå! Det kändes som att vi gjorde det men man kan räkna på en hand antalet gånger vi hade setts.

Vad har ni gemensamt?
Det mesta!

Blev du kär i första ögonkastet?
Ja!

Har ni någon speciell låt?
Nej, faktiskt inte!

Har ni stora framtidsplaner?
Ja, ett lyckligt liv tillsammans!

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja!

Har ni varit utomlands tillsammans?
Räknas att flytta till Norge?

Vilket är ert bästa minne?
Oj...jag kan nog inte välja ett! Eller jo, när vi var ute i skärgården i Richards familjs hus för första gången. Vi hade varit tillsammans kanske två månader, utan att egentligen kunnat träffas så mycket eftersom vi jobbade skift bägge två, och så fick vi en hel helg helt ensamma ute vid havet. Helt underbart.

Vem lagar bäst mat?
Det vet jag faktiskt inte, det är nog ganska lika!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Lagar och äter middag, sover en stund tillsammans, tränar och fixar härhemma!

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ja!

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Kortedala och Högsbo räknas kanske inte som långt men det kändes som en evighet när man satt på spårvagnen! 7:an nästan från ändhållplats till ändhållplats.

Blir du lätt svartsjuk?
Nä det kan jag inte påstå men det händer!

Brukar ni bråka?
Nä, det brukar vi inte men det händer ju förstås!

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Det var en fånig fråga och kan inte svara på vad det är mest av, vi både sms:ar och ringer ganska mycket!

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Vet inte om jag kan välja! :)

Brukar nån av er prata i sömnen?
Mm jag ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0