Utmaning!

Jag har fått en utmaning från Elin och Andreas:

Detta gäller:
Gå in i din mapp Mina bilder
Välj därefter den sjätte bilden i den sjätte mappen
Visa bilden på bloggen och skriv något om den
Invitera sex nya bloggare att vara med på utmaningen
Länka till dem och låt dem veta att de blivit utmanade.

         Jag tänker vara lite rebellisk och inte utmana några andra, men bilden ska ni få se! :)



En väldigt suddig bild från Mjelle, hösten 2007! Hm, den visar väl mest att vi borde rensa bland våra bilder... :) Men man får ju en ledtråd om vilken fantastisk plats det är, när molnen ligger lågt över fjälltopparna.

Så, jag utmanar ingen men tackar för utmaningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0